Schimb si Retur produse

Este foarte usor!

Poti solicita schimb de produse sau retur direct din contul tau de client!
Solicitarea pe care o vei face din cont se trimite instant si va fi procesata mult mai rapid!
PASUL 1
Intra in contul tau de client (cu numarul de telefon utilizat la plasarea comenzii)
PASUL 2
Acceseaza sectiunea "Schimb produse/Retur"
PASUL 3
Urmeaza pasii din formularul de schimb produse si retur
(urmareste video-ul alaturat pentru explicatii)

In cazul in care alegi sa nu folosesti formularul din cont, poti trimite un mesaj si te vom contacta noi. Dar nu uita, procedura din cont este mai simpla si mai rapida.

Cum se face un schimb sau retur simplu si rapid?

Formular cerere retur

PASUL 1
Asigurati-va ca produsul are ambalajul original, este in starea sa initiala si nu este purtat sau deteriorat in niciun fel.
PASUL 2
Completati cererea de schimb sau retur cu informatii complete. Schimbul de marime este GRATUIT (pentru primul schimb)
PASUL 3
In cel mai scurt timp posibil un consultant va lua legatura cu dumneavoastra pentru confirmarea informatiilor.
PASUL 4
Trimitem noi curierul pentru livrarea si ridicarea produselor. Nu trimiteti produsele fara sa discutati cu un consultant in prealabil!

(Atentie! Contul IBAN trebuie sa contina 24 de caractere, Contul IBAN nu reprezinta numarul cardului! )



Modalitati de schimb sau retur:

    1. Schimb GRATUIT de marime sau de produs, rapid, direct din contul tau de client. Apasa aici pentru a accesa contul tau;

    2. Schimb GRATUIT de marime sau de produs, prin completarea formularului de schimb produs. Apasa aici pentru a accesa formularul;

    3. Schimb GRATUIT de marime sau de produs, asistat de un operator prin contactarea pe email la contact@pantoficomozi.ro sau prin call-center, in timpul programului de lucru, la numarul 0752.557.733.  Durata medie de asteptare este de 3 minute.

    4. Retur din contul tau de client, fara intrebari, rapid, direct din contul tau de client. Apasa aici pentru a accesa contul tau;

    5. Retur prin completarea formularului de retur produs. Apasa aici pentru a accesa formularul;

    6. Retur asistat de un operator prin contactarea pe email la contact@pantoficomozi.ro sau prin call-center, in timpul programului de lucru, la numarul 0752.557.733 .  Durata medie de asteptare este de 3 minute.

 

Daca nu ai ales marimea potrivita iti vom trimite alta marime, GRATUIT, fara taxe suplimentare de transport, pentru primul schimb. In primele 14 zile calendaristice de la primirea coletului te poti razgandi asupra marimii, produsului sau poti face retur si iti primesti banii inapoi. In cazul returului, din contravaloarea produsului/produselor o sa se scada costul transportului de 19 lei pentru ridicarea coletului de catre curier sau pentru depunerea acestuia la Easybox. Banii se vireaza in contul bancar in termen de maxim 15 zile lucratoare de la primirea coletului. Mai jos regasesti pasii de urmat pentru schimb sau retur. Nu uita, iti poti face singur, la orice ora doresti, schimbul sau returul din contul de client.

 

Pasi de urmat:

    1. Schimb GRATUIT de marime sau de produs, rapid, direct din contul tau de client. Vezi un video explicativ https://www.youtube.com/watch?v=2W7jF6syzsI

Intri in cont la RETUR/SCHIMB PRODUSE si selectezi VREAU SCHIMB GRATUIT.

          Pasul 1: Selectezi comanda cu produsul pe care doresti sa il schimbi.

          Pasul 2: Selectezi varianta de schimb o alta marime sau un alt produs.

          Pasul 3: Daca doresti o alta marime, selectezi marimea dorita, daca doresti un alt produs, apesi ADAUGA ALT PRODUS si il cauti dupa denumire sau cod si selectezi marimea dorita.

          Pasul 4: Site-ul iti calculeaza automat diferentele de preturi (daca exista) si iti afiseaza totalul, iar daca totul este in regula trebuie doar sa apesi SALVEAZA SI SOLICITA SCHIMBUL. Schimbul este inregistrat, trebuie doar sa impachetezi cutia si sa astepti curierul pentru a face schimbul de colete.

    2. Schimb GRATUIT de marime sau de produs, prin completarea formularului de schimb produs. Apasa aici pentru a accesa formularul; 

Completezi datele de contact (nume, prenume, mail, telefon), numarul comenzii pentru care doresti schimb si mesajul pe care doresti sa ni-l transmiti in legatura cu produsul. Apesi Sunt de acord cu Termenii si Conditiile de pe site si TRIMITE. Un operator o sa te contacteze in cel mai scurt timp, intre timp poti pregati coletul. Impachetezi cutia pentru a putea efectua schimbul de colete cu agentul de la firma de curierat.

   3. Schimb GRATUIT de marime sau de produs, asistat de un operator prin contactarea pe email la contact@pantoficomozi.ro sau prin call-center, in timpul programului de lucru, la numarul 0752.557.733.  Durata medie de asteptare este de 3 minute.    

   4. Retur din contul tau de client, fara intrebari, rapid, direct din contul tau de client. 

Intri in cont la RETUR/SCHIMB PRODUSE si selectezi VREAU SA RETURNEZ

        Pasul 1: Selectezi comanda cu produsul pe care doresti sa il returnezi si modalitatea de returnare pe care o doresti: ridicarea produsului de catre curier la adresa sau returul cu predarea coletului la un EasyBox si completezi adresa de ridicare sau selectezi EasyBox-ul la care doresti sa depui coletul.

        Pasul 2: Selectezi produsul pe care doresti sa il returnezi. (Daca ai un singur produs in comanda, acesta este deja selectat)

        Pasul 3: Sistemul iti calculeaza automat ce suma vrei primi inapoi in contul bancar.ATENTIE!! In cazul returului, se scade costul transportului din pretul produsului pentru drumul curierului.

        Pasul 4: Completezi contul IBAN si titularul contului in care sa iti viram banii, selectezi data cand doresti sa depui coletul la EasyBox sau cand doresti sa vina curierul la adresa sa ridice coletul. Bifezi motivul returului pentru a ne oferi un feedback si apesi DA, VREAU RETUR pentru a finaliza procedura. Te rugam sa pregatesti coletul pentru retur, sa pui cutia intr-o punga si sa o sigilezi.

   5. Retur prin completarea formularului de retur produs. Apasa aici pentru a accesa formularul;

Completezi datele de contact (nume, prenume, mail, telefon), numarul comenzii pentru care doresti returul, suma solicitata, contul IBAN, titularul contului si mesajul pe care doresti sa ni-l transmiti in legatura cu produsul. ATENTIE!! In cazul returului, se scade costul transportului din pretul produsului pentru drumul curierului.  Apesi Sunt de acord cu Termenii si Conditiile de pe site si TRIMITE. Un operator o sa te contacteze in cel mai scurt timp, intre timp poti pregati coletul. Impachetezi cutia pentru a o putea preda curierului.

  6. Retur asistat de un operator prin contactarea pe email la contact@pantoficomozi.ro sau prin call-center, in timpul programului de lucru, la numarul 0752.557.733 .  Durata medie de asteptare este de 3 minute.

 

Important: 

- Garantia produselor este de 30 zile din momentul primirii lor.
- Taxele de transport pentru schimbul de produs le suportam noi pentru primul schimb facut, pentru orice schimb urmator transportul se va plati conform legilor in vigoare de catre client 
- Produsul trebuie sa fie in starea sa initiala, sa nu fie purtat sau deteriorat in nici un fel 
- Produsul trebuie sa aiba cutia in starea primita, nedeteriorata sau lipita. Pentru transport veti proteja cutia cu alt ambalaj astfel incat cutia sa ramana in starea in care ati primit-o 
- In locul articolului achizitionat veti putea primi un alt produs de aceeasi valoare 
- In caz de retur total si nu de schimb produs, conform legilor in vigoare clientul (a) trebuie sa ne trimita produsele pe cheltuiala proprie. In cazul in care optati pentru ca noi sa va ridicam produsele, din contravaloarea produselor, se va scadea costul transportului pentru ridicarea coletului (acelasi tarif ca si pentru livrare) 
- Pentru retur trimitem noi curierul, nu trimiteti produsele fara sa ne sunati in prealabil!

- Nu lucram cu Posta Romana, nu trimitem banii inapoi prin mandat postal sau prin curier - Banii pentru retur se trimit inapoi doar in cont bancar in termen de maxim 15 zile lucratoare de la primirea coletului . Va multumim pentru intelegere 

 

Returul in cazul promotiilor 1+1 gratis sau 1+1 cu x% reducere. In cazul returului unor produse care fac parte dintr-o promotie, nu se poate returna produsul cu pret intreg si pastra produsul redus. In aceasta situatie va trebui sa returnati ambele produse si vi se vor returna banii pe amandoua produsele. Daca totusi doriti sa pastrati un produs, se va calcula valoarea procentuala a reducerii din totalul comenzii raportata la fiecare produs in parte. Exemplu, daca ati cumparat 2 produse, unul cu 100 lei si celalalt cu 80 lei si ati primit o reducere de 80 lei, si doriti sa returnati doar un produs, veti primi inapoi doar 55.5 lei in cazul produsului de 100 lei si 44.5 lei daca returnati produsul de 80 lei deoarece la o comanda totala de 180 lei ati primit o reducere de 80 lei adica 44,44% din fiecare produs. Pretul transportului pentru retur revine in sarcina Clientului conform legislatiei in vigoare.

- Nu lucram cu Posta Romana, nu trimitem banii inapoi prin mandat postal sau prin curier - Banii pentru retur se trimit inapoi doar in cont bancar in termen de maxim 15 zile lucratoare de la primirea coletului.

Va multumim.

Multumim!


Cererea ta a fost trimisa! NU TREBUIE SA NE SUNI, in scurt timp vei fi contactat de un consultant. (Apelarea telefonica intarzie procesul de rezolvare)