STOC EPUIZAT
-39%
169 lei 279 lei
STOC EPUIZAT
Din pacate stocul acestui produs este epuizat.
Primesti 169 puncte de loialitate, in valoare de 16.9 lei
 
Preț redus la acest produs! Grăbește-te și comandă acum!
SPECIFICATII PRODUS De ce cumperi fara griji de la noi? Intructiuni de intretinere INFO LIVRARE RETUR SI GARANTIE REVIEW-URI (2)
Inapoi
Pret intreg: 279 lei
Pret redus: 169 lei *
* Oferta valabila pana la 08.10.2024
Inapoi
Despre livrare

Livrare prin curier la adresa ta: 19 lei
Livrare in Easybox: 19 lei

Comenzile achitate online cu cardul direct pe site se trimit inaintea comenzilor cu plata ramburs.

 

Selectează mărimea ta, apasă Adaugă în coș, completează datele tale si apasa butonul Trimite comanda.

Completeaza toate datele de livrare, Apasă butonul Trimite comanda si o sa fii sunata direct de catre curier, in momentul livrarii.

In mod normal, comenzile lansate până la ora 12:00 a unei zile lucrătoare (Luni-Vineri) se vor livra prin curier în ziua lucratoare următoare. Comenzile lansate după ora 12:00 se vor ambala în ziua următoare.

Comenzile lansate în intervalul Vineri (după ora 12:00) – Luni (până la ora 12:00) se vor ambala Luni și se vor livra prin curier Marți.

Costul transportului este de 19 lei oriunde in Romania! Nu se percepe taxa pentru km suplimentari! 
 
Livrare la EasyBox
 
Comenzile la easybox pot contine maxim 1 produs. Livrarile se fac in maxim 2 zile lucratoare. Produsele dorite sunt livrate intr-un locker securizat, disponibil non-stop in peste 2000 de puncte de ridicare din intreaga tara. 
Selecteaza marimea ta, Adauga produsul in cos si selectează la Adresa de livrare LIVRARE LA EASYBOX. Alege EasyBox-ul din unul dintre punctele de livrare din lista sau de pe harta. Atunci cand comanda ta ajunge in locker, vei primi SMS cu un cod PIN, iar pe email codul QR si PIN. Odata scanat sau introdus codul la punctul de ridicare, acesta va debloca compartimentul in care se află coletul tau. Costul transportului este de 19 lei oriunde in Romania!
 
In cazul in care ai intrebari legate de modalitatea de livrare ne poti contacta la numarul de telefon 0752557733 sau pe adresa de e-mail contact@pantoficomozi .ro.

Inapoi
Tabel de marimi
Marimile si masurile prezentate in tabel sunt orientative, recomandarea noastra este sa comandati marimea pe care o purtati in mod normal.
Marime Centimetri
35 22.5 cm
36 23 cm
37 23.5 cm
38 24 cm
39 25 cm
40 25.5 cm
41 26 cm
42 27 cm
Inapoi

De peste 11 ani in Romania

Schimb gratuit de marime

Retur direct din cont, fara intrebari

4.9 Parerea foarte buna a clientilor despre noi

Produse de calitate

Inapoi

Modalitati de schimb sau retur:

    1. Schimb GRATUIT de marime sau de produs, rapid, direct din contul tau de client. Apasa aici pentru a accesa contul tau;

    2. Schimb GRATUIT de marime sau de produs, prin completarea formularului de schimb produs. Apasa aici pentru a accesa formularul;

    3. Schimb GRATUIT de marime sau de produs, asistat de un operator prin contactarea pe email la [email protected] sau prin call-center, in timpul programului de lucru, la numarul 0752.557.733.  Durata medie de asteptare este de 3 minute.

    4. Retur din contul tau de client, fara intrebari, rapid, direct din contul tau de client. Apasa aici pentru a accesa contul tau;

    5. Retur prin completarea formularului de retur produs. Apasa aici pentru a accesa formularul;

    6. Retur asistat de un operator prin contactarea pe email la [email protected] sau prin call-center, in timpul programului de lucru, la numarul 0752.557.733 .  Durata medie de asteptare este de 3 minute.

 

Daca nu ai ales marimea potrivita iti vom trimite alta marime, GRATUIT, fara taxe suplimentare de transport, pentru primul schimb. In primele 14 zile calendaristice de la primirea coletului te poti razgandi asupra marimii, produsului sau poti face retur si iti primesti banii inapoi. In cazul returului, din contravaloarea produsului/produselor o sa se scada costul transportului de 19 lei pentru ridicarea coletului de catre curier sau pentru depunerea acestuia la Easybox. Banii se vireaza in contul bancar in termen de maxim 15 zile lucratoare de la primirea coletului. Mai jos regasesti pasii de urmat pentru schimb sau retur. Nu uita, iti poti face singur, la orice ora doresti, schimbul sau returul din contul de client.

 

Pasi de urmat:

    1. Schimb GRATUIT de marime sau de produs, rapid, direct din contul tau de client. Vezi un video explicativ https://www.youtube.com/watch?v=2W7jF6syzsI

Intri in cont la RETUR/SCHIMB PRODUSE si selectezi VREAU SCHIMB GRATUIT.

          Pasul 1: Selectezi comanda cu produsul pe care doresti sa il schimbi.

          Pasul 2: Selectezi varianta de schimb o alta marime sau un alt produs.

          Pasul 3: Daca doresti o alta marime, selectezi marimea dorita, daca doresti un alt produs, apesi ADAUGA ALT PRODUS si il cauti dupa denumire sau cod si selectezi marimea dorita.

          Pasul 4: Site-ul iti calculeaza automat diferentele de preturi (daca exista) si iti afiseaza totalul, iar daca totul este in regula trebuie doar sa apesi SALVEAZA SI SOLICITA SCHIMBUL. Schimbul este inregistrat, trebuie doar sa impachetezi cutia si sa astepti curierul pentru a face schimbul de colete.

    2. Schimb GRATUIT de marime sau de produs, prin completarea formularului de schimb produs. Apasa aici pentru a accesa formularul; 

Completezi datele de contact (nume, prenume, mail, telefon), numarul comenzii pentru care doresti schimb si mesajul pe care doresti sa ni-l transmiti in legatura cu produsul. Apesi Sunt de acord cu Termenii si Conditiile de pe site si TRIMITE. Un operator o sa te contacteze in cel mai scurt timp, intre timp poti pregati coletul. Impachetezi cutia pentru a putea efectua schimbul de colete cu agentul de la firma de curierat.

   3. Schimb GRATUIT de marime sau de produs, asistat de un operator prin contactarea pe email la [email protected] sau prin call-center, in timpul programului de lucru, la numarul 0752.557.733.  Durata medie de asteptare este de 3 minute.    

   4. Retur din contul tau de client, fara intrebari, rapid, direct din contul tau de client. 

Intri in cont la RETUR/SCHIMB PRODUSE si selectezi VREAU SA RETURNEZ

        Pasul 1: Selectezi comanda cu produsul pe care doresti sa il returnezi si modalitatea de returnare pe care o doresti: ridicarea produsului de catre curier la adresa sau returul cu predarea coletului la un EasyBox si completezi adresa de ridicare sau selectezi EasyBox-ul la care doresti sa depui coletul.

        Pasul 2: Selectezi produsul pe care doresti sa il returnezi. (Daca ai un singur produs in comanda, acesta este deja selectat)

        Pasul 3: Sistemul iti calculeaza automat ce suma vrei primi inapoi in contul bancar.ATENTIE!! In cazul returului, se scade costul transportului din pretul produsului pentru drumul curierului.

        Pasul 4: Completezi contul IBAN si titularul contului in care sa iti viram banii, selectezi data cand doresti sa depui coletul la EasyBox sau cand doresti sa vina curierul la adresa sa ridice coletul. Bifezi motivul returului pentru a ne oferi un feedback si apesi DA, VREAU RETUR pentru a finaliza procedura. Te rugam sa pregatesti coletul pentru retur, sa pui cutia intr-o punga si sa o sigilezi.

   5. Retur prin completarea formularului de retur produs. Apasa aici pentru a accesa formularul;

Completezi datele de contact (nume, prenume, mail, telefon), numarul comenzii pentru care doresti returul, suma solicitata, contul IBAN, titularul contului si mesajul pe care doresti sa ni-l transmiti in legatura cu produsul. ATENTIE!! In cazul returului, se scade costul transportului din pretul produsului pentru drumul curierului.  Apesi Sunt de acord cu Termenii si Conditiile de pe site si TRIMITE. Un operator o sa te contacteze in cel mai scurt timp, intre timp poti pregati coletul. Impachetezi cutia pentru a o putea preda curierului.

  6. Retur asistat de un operator prin contactarea pe email la [email protected] sau prin call-center, in timpul programului de lucru, la numarul 0752.557.733 .  Durata medie de asteptare este de 3 minute.

 

Important: 

- Garantia produselor este de 30 zile din momentul primirii lor.
- Taxele de transport pentru schimbul de produs le suportam noi pentru primul schimb facut, pentru orice schimb urmator transportul se va plati conform legilor in vigoare de catre client 
- Produsul trebuie sa fie in starea sa initiala, sa nu fie purtat sau deteriorat in nici un fel 
- Produsul trebuie sa aiba cutia in starea primita, nedeteriorata sau lipita. Pentru transport veti proteja cutia cu alt ambalaj astfel incat cutia sa ramana in starea in care ati primit-o 
- In locul articolului achizitionat veti putea primi un alt produs de aceeasi valoare 
In caz de retur total si nu de schimb produs, conform legilor in vigoare clientul (a) trebuie sa ne trimita produsele pe cheltuiala proprie. In cazul in care optati pentru ca noi sa va ridicam produsele, din contravaloarea produselor, se va scadea costul transportului pentru ridicarea coletului (acelasi tarif ca si pentru livrare) 
- Pentru retur trimitem noi curierul, nu trimiteti produsele fara sa ne sunati in prealabil!

- Nu lucram cu Posta Romana, nu trimitem banii inapoi prin mandat postal sau prin curier - Banii pentru retur se trimit inapoi doar in cont bancar in termen de maxim 15 zile lucratoare de la primirea coletului . Va multumim pentru intelegere 

 

Returul in cazul promotiilor 1+1 gratis sau 1+1 cu x% reducere. In cazul returului unor produse care fac parte dintr-o promotie, nu se poate returna produsul cu pret intreg si pastra produsul redus. In aceasta situatie va trebui sa returnati ambele produse si vi se vor returna banii pe amandoua produsele. Daca totusi doriti sa pastrati un produs, se va calcula valoarea procentuala a reducerii din totalul comenzii raportata la fiecare produs in parte. Exemplu, daca ati cumparat 2 produse, unul cu 100 lei si celalalt cu 80 lei si ati primit o reducere de 80 lei, si doriti sa returnati doar un produs, veti primi inapoi doar 55.5 lei in cazul produsului de 100 lei si 44.5 lei daca returnati produsul de 80 lei deoarece la o comanda totala de 180 lei ati primit o reducere de 80 lei adica 44,44% din fiecare produs. Pretul transportului pentru retur revine in sarcina Clientului conform legislatiei in vigoare.

- Nu lucram cu Posta Romana, nu trimitem banii inapoi prin mandat postal sau prin curier
- Banii pentru retur se trimit inapoi doar in cont bancar in termen de maxim 15 zile lucratoare de la primirea coletului.

Va multumim.

Inapoi
Ce cred alti clienti?
Nota 5 din 5
(din 2 review-uri)
Adauga review-ul tau
Adauga review-ul tau
Nota (de la 1 la 5)
Numele tau (asa cum va fi afisat pe site) *
Numar telefon (optional)
Detalii *
Nota 5 de la Duldner M.

Pantofii sunt foarte frumosi si moi. Exista totusi o mare problema, numarul 37, care apare pe pantof, nu corespunde lungimii talpii de 23,5 cm , asa cum apare la identificarea masurilor corecte, pe site-ul dvs. Influentata de review-uri si de sfatul d-vs de a comanda masura pe care stim ca o purtam (respectiv 37, in cazul meu), am facut comanda ca atare. Pantofii insa (2 perechi, pentru ca imediat am mai comandat o pereche la d-vs, tot din seria espadrile din piele, dar alt model, din pacate acelasi numar) sunt mai mici cu un numar. Norocul meu este ca eu de fapt purtam masura 36, dar am comandat 37 tocmai ca sa fie mai comozi, avand in vedere ca, intre timp, cu varsta, masura 36 imi este cam prea fixa. Pantofii sunt, in concluzie foarte ficsi, dar fiind atat de moi sper sa mai cedeze la purtare. Va sugerez sa consultati, de exemplu, corespondenta masurilor de la firma Marelbo, unde am gasit corespondenta numerelor asa cum o stiam eu din tinerete, si anume 23,5 este undeva intre 35 si 36, 24 corespunde masurii 36, etc. Sincera sa fiu m-am mirat de multe ori cand am vazut corespondenta de marimi pe care o folositi, nu numai d-vs, de altfel, pentru ca nu se potrivea cu ce stiam eu din experienta a cateva zeci de ani. Va sugerez deci, pentru a nu avea returnari, care sunt neplacute nu numai pentru D-vs, ci si pentru clienti, sa revizuiti corespondenta numerelor. As mai avea o observatie: pentru returnare, in cazul in care numarul nu se potriveste, spuneti ca atat pantofii cat si cutia trebuie sa fie intacte. Din pacate una din perechile de pantofi am primit-o intr-o cutie rupta si cu capacul indoit oblic fata de muchii, deci n-as fi putut s-o returnez, dupa regulile pe care le aplicati, fara sa am nici o vina! In rest, cum am spus, pantofii sunt foarte frumosi, moi, si ar fi foarte comozi daca ar fi numarul potrivit, iar livrarea a fost foarte prompta.

Nota 5 de la Fodor T.

SUPER !!!!!

Noutati
Le afli prima daca te abonezi la newsletter
Fii la curent cu cele mai tari oferte si promotii.
* te vom anunta pe e-mail despre noile promotii, iti vom transmite reduceri si promotii exclusive
Doresc să primesc pe e-mail informații despre vouchere, oferte și ultimele tendințe din modă. Te poți dezabona oricând vrei, gratuit.

Adresa de email este deja inscrisa!


Multumim!


Verifica casuta de e-mail si confirma abonarea la newsletter!